Ye olde Britain

Oj vad absurt jävla synd det är om mig idag. Fast inte. Det är bara PMSen som talar. Men mina hormoner skriker "GUUUD VAD DET ÄR SYND OM DIG LINNEA ta lite choklad." Och jag klagar inte. En orsak för att äta mer choklad bangar man ju knappast på.

Vaknade för jävla tidigt imorse, mannen låg kvar och sov i en timme och en kvart till medans jag tittade på Disney Channel och åt frukost i min ensamhet. Och läste tusen bloggar. Det var nice. Fast sen var ju jag trött när han inte var det. Och vår lilla utflykt till stan för att hitta snygga kläder resulterade i... ett nitbälte och lunch i kungshallarna. Det dög. Sen for vi till Värmdö och mannen tränade i fucking två timmar medan jag läste tre skvallertidningar och åt kaka. Nu ligger jag här och klagar och han spelar Crackdown.
Men allt är inte anus. Om en månad fyller jag år. Och om en månad och två dagar så åker vi till ye olde Britain i en vecka för att shoppa, leka, tappa bort oss och kyssas på nya platser. Det känns ganska tajt. Min väska kommer vara i princip tom när vi åker dit, hihi. Höga förväntningar på shoppingen, neeej då. Jag tänkte bara spendera absurt mycket pengar på sånt som jag egentligen inte behöver. Awesome.
Nu ska jag tackla mannen med tusen pussar, sen blir det tamejsatan biljard och öl och sen - nattbio. Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åååh öl! det hade inte suttit fel hehe



jag har bara varit hos en vän ikväll

2010-08-21 @ 02:07:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0