Being good isn't the same as being nice.

Idag var jag så otroligt blond att jag skämdes. Höll på att gå igenom alla PC-spel på jobbet för att se till att vi hade lika många i lager som det stod att vi hade i datorn. Efter att ha gått igenom fyrtiotusen fucking jävla spel, så saknas massor. Särskilt sex stycken Oblivion. Jag letade och letade som ett as, men fann nada. Vänder mig till slut till chefen och förklarar situationen, han går igenom det vi har ute i butiken, och jag det som är bakom disken.

Chefen: "Linnea, menar du dom här sex Oblivion som står här?" han viftar en hög med spel mot mig. Jag blir röd i ansiktet och skäms som en hund.
Jag: "Jaa, men titta, synfelstjejen vettu..."
Chefen, skeptiskt: "Det är LITE roligt att du inte ser nåt som är mitt framför ögonen på dig."
Jag: "Jo, men... det KAN ha varit så att jag inte såg dom för att jag tittat på dom så mycket att jag inte... riktigt... såg dom längre vilket ju är väldigt logiskt om man är... blond." nånstans här snurrade mitt huvud 360 grader och exploderade. G-e-n-a-n-t.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha meeen så hade jag säkert också tänkt, och jag är svarthårig ;)

2010-08-18 @ 13:03:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

haha bra där!



hur är din kväll sötnos?

2010-08-19 @ 20:38:02
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0