Fucking sundays

Jävla skit. Jävla, jävla, jävla skit. Jag kan inte skriva. Jag har fastnat. Mitt manus suger. Verkligen suger. Jag får ingen dynamik överhuvudtaget i mina ord. Mina meningar är tomma. Jag uppfyller inte idén av manuset som jag har i mitt huvud. Den funkar inte alls. Den suger. Den är fel. Min text har ingen känsla. Det ekar om den, nästan. Jag avskyr det. Jag känner mig handikappad. Jag har PMS och det är vetenskapligt bevisat att saker inte funkar då. Men det förhindrar inte den starka känslan av att ha blivit amputerad och lurad. Jag saknar något. Något som borde vara här i mitt hjärta. Men det är förjävla tomt där inne. Och därför saknar min text känsla, på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0