Jag är EEEEMLIIIIIG

Jag... är världens sjukligaste människa. Nja, nästan iaf. Jag är tamejfan sjuk jämt. Igår mådde jag pissigt och var hemma hela dagen, idag skolkade jag från två lektioner av fyra och sen när jag fikade med Philip vad jag tvungen att gå hem för jag mådde jävligt. Jag har spenderat väldigt mycket tid i min säng/soffa med att ligga och tycka synd om mig själv för att min kropp hatar mig. Just nu mår jag illa, har ont i huvudet, begynnande halsont och öronont, magont och förutom det så är jag trött, trots mer än 12 timmars sömn föregående natt. Imorgon så ska jag ha min första betalda dag på mitt nya jobb, vilket består av att hantera mat. Det känns ju kul. Men men, det mesta kanske har lagt sig till imorgon. Annars: massor med tabletter.

För övrigt kan jag tillägga att ordet "emlig" är min mamma och min mormors ord för en sjuk person som ser eländig och olycklig ut. Just so you know!

Sen ska jag på bio med Robin och se Watchmen imorgon också, och det tänker jag INTE missa. Blä för min kropp. Men yay för Robin och bio! Han är söt :) Min prins.



BUBBEL!! <3

Kommentarer
Postat av: din blonda hora

så ni har förlovat er iaf? ^^

2009-03-21 @ 22:12:50
Postat av: Nea

Nee, det är ingen förlovningsring. det är mera en jag-gillar-dig-du-gillar-mig-så-nu-ger-vi-varandra-smycken-ring.

2009-03-22 @ 12:02:05
URL: http://whitelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0