Erotikmässan!

Hooo, vad roligt det var på erotikmässan! Vi kom dit vid typ sju och åkte hem vid halv tolv, så kul var det :P vi såg strippor (en var manlig, han hette Robin, passande nog ^^) fiskade fiskdamm, tittade på kläder, piskades i BDSM-ståndet, smetade bland massageoljorna och fluktade på nakna tjejer i Peep Showen. Det var ROLIGT!

Jag tänkte köpa 20 krs värt Peep Show till min man, bara för att jag är så underbar, och när jag gjorde det så blev han som tog emot pengarna så glad över min givmildhet att jag fick följa med, och vi fick 4 minuter istället för 2. NICE! Vi hade iaf jääääättekul hela kvällen. Det var en smart idé ^^

Idag har jag jobbat. Lyckades snitta upp mitt finger, men annars gick det bra. Börjar vänja mig rejält vid det där jobbet nu, det är till och med roligt. Fast man blir väldigt trött :p Nu ska jag chilla järnet och se på From Hell. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: din blonda hora

fan va nice.

2009-03-31 @ 13:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0