Nejmen alltså ja...

Tja, studenten är över och jag kan säga att jag inte är ett dugg ledsen. Jag kommer inte sakna SFG ett enda dugg. Kanske några få utvalda personer i skolan, men inget annat. Så det så. Det känns bara skönt. Jag är lycklig, fast jag har grym PMS. Jag har spenderat de senaste dygnen med att vara aktiv hela tiden, så jag har egentligen inte fattat att gymnasiet är över. Jag har inte hunnit ha en tråkig sommardag än, men när jag väl har en så kommer det väl slå till.

Just nu bor jag ensam. Mamma och pappa åkte i torsdags, och mamma kommer inte hem förrän i augusti. Det känns lite konstigt. Jag ska försöka åka upp till landet åtminstone lite, men vi får se. Jag vill inte sitta ensam här och dregla hela sommaren. Farsan kommer ju vara här en del också, men bara på veckodagarna, plus att han kommer vara ledig i sex veckor, så frihet till mig. Jag trivs ensam, även om det är lite läskigt ibland. Jag har ju Robin som komer över då och då, och en stående inbjudan till alla mina vänner om att droppa in när de har lust. Jag har ändå inte mycket till liv.

Jag fick en dator i studentpresent. Jag sitter och knappar på min lilla älskling just nu, faktiskt. Det är en sony VAIO. Den är awesome.

Jag har jättetråkigt. Jag sitter och tittar på powerpuffpinglorna. Inte kul. Jag är trött, men vill inte gå och lägga mig. Det känns som om jag inte fick någon me-time idag alls. Jobbade från 9.30 till 20.30, fick jobba över med en och en halv timme. Mindre kul. Mina ben är lite ömma. Imorgon står jag som solvakt, alltså att om det blir katastrofmycket folk så kan dom ringa in mig så kommer jag och hjälper till i några timmar. Förhoppningsvis kommer det inte komma så mycket folk, för det skulle vara skönt att få chilla lite. Imorgon kväll ska jag sova hos Serben. Det komer bli supernice, vi ska ha gayig tjejkväll.

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Det känns som om jag sitter och väntar på något. Det är ganska jobbigt, faktiskt. Jag vet inte varför det känns så. Önskar att jag slapp det. Bög.

Nåja. Jag har iaf saker att göra de närmsta dagarna. Serben imorgon, myspys med Robin på måndag och utgång på kvällen. Sen vettefan vad som händer efter det. Nåt nice, säkert.

Jag är ganska lycklig, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0