Tyvärr, dom där brallorna funkar inte

Jag är glad. Om cirka en dag så far jag och min man på kryssning till Tallinn. Det ska bli superkul! Jag är så sjukt taggad att det nästan är löjligt. Jag kommer springa runt som ett lyckligt barn hela resan. Vi kommer ha awesomekickassroligt, min man och jag. Tjoho!

För övrigt så fyller världens finaste Marina år idag! Gamla kvinnan på 19 år, ack och ve! :p Nejmen det är roligt. Robin, jag, Marina och Patrik ska gå på resturangen Koh Pahnang (hur stavas det?) och skämma bort henne lite. Det kommer äga röv. Sen kanske vi går ut efter. Även det kommer äga röv. Det kommer bli en massa rövägande den här veckan. Men det förtjänas. Förra veckan var ett levande helvete, jobbwise. Jag blev inringd varje dag och slet som ett djur, då halva personalen var på semester. Det var jobbigt, men jag tjänade pengar, så yay! Det som inte dödar en gör en starkare, så tekniskt sett är jag nog ganska stark nu.

I torsdags så var vi ute, vi skulle gå på torsdagsrocken på Toxic, som sög. Dom hade inte ens ett dansgolv. Det var misslyckat, så vi drack oss lite glada och gick hem till mig och åt chips istället. Och detta leder oss till, som ni saknat så... dagens citat!

Vi gick ner längs en gata och utanför nåt fint partyställe står en turk iförd mystiska byxor. Och i samma sekund som vi passerar, så tittar vakten på honom och säger:
"Tyvärr, dom där brallorna funkar inte." och kör honom på porten. Två sekunder senare passerar vi en obscent fet gubbe i ett linne, som var för stort och hans stora manboobies hängde utanför. Detta skapade ännu mer asgarv. Redan salongsberusade Linnea skrattade hela vägen till Fridhemsplan. Det tog cirka 15 minuter innan jag lyckades reducera mitt hästliknande asgarv till en eller två fnysningar. Så kul var det. Och det mina vänner, är allt för ögonblicket. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0