Scheisse

Jag har OTROLIGT TRÅKIGT! Jag har precis haft utvecklingssamtal och nu ska jag sitta här i vår kära gamla skola tills Amanda kommer, om en timme eller så. Och sen ska vi vänta på Nathalie, som kommer om typ två timmar. Kul kul. Och sen ska vi jobba med vårt projektarbete. Ännu mer kul. Jag har redan gjort mina läxor fram till nästa vecka, och nu har jag ännu tråkigare. Det finns verkligen ingenting att göra här, förutom att kanske läsa Captain Corelli's Mandolin, vilken är min bok att läsa tills nästa fredag, då vi ska skriva en recension om den på lektionen på engelskan. Så jävla tråkigt. Den boken är verkligen... seg. I kvadrat.

Det är bara en pissig dag idag, så enkelt är det. Tråkigt och segt och händelselöst. ska hem till Robin idag iofs, och det är ju rätt trevligt, men ändå. Och imorgon ska jag jobba. Hela helgen. Tjo-ho. Jag ser verkligen fram emot det. INTE. Suck. Nåja. Vad ska man göra. Jag får tänka på pengarna.

Jag har inte så mycket att säga egentligen. Jag har hållit på och halvt tappat rösten hela veckan, så jag får hålla pratet till ett minimum. Det är skittråkigt, särskilt eftersom vi har mest lektioner där man ska diskutera, och jag tycker om att diskutera. Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0