Happy happy

Idag fixade jag min API-plats. Det är samma sak som prao, typ. Jag ska vara nere på kära gamla videobutiken nere på hörnet, så det är najs i kvadrat. Och han sa att det finns en chans att jag kan få extrajobb där också, vilket ju är ännu mer najs för då kan jag dumpa Max. No offence på Max, men att jobba natt där är inte kul alls. Då vill jag hellre gå runt och leka med filmer hela dagen.

Och där får jag inte jobba kvällar heller, antagligen, eftersom det finns en rånrisk och det är nog lättare/roligare att råna en liten blondin med glasögon än en vuxen man. Inte konstigt. Och det är ju lugnt för mig, jag jobbar hellre dag.

För övrigt känner jag mig lite cp i huvudet idag, och igår också för den delen. Jag känner mig lite deppig och arg typ, eller det är svårt att förklara. Jag har ont i huvudet i alla fall, tror att jag ska undvika att snacka med någon idag, har en känsla av att jag kommer vara allmänt bitchig, så då är det bättre att vara tyst.

Kommentarer
Postat av: din blonda hora

hej darling! Är du på bättre humör du? :) sorry att ja glömde ringa igår. Har du lust att ses typ en stund på fredag eller nåt? call me ;) puss

2009-01-07 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0