<3 och ett stort blä!

Jag är trött. Jobbade natt igår, det gick rätt bra. Jag fick vara pommes-kvinnan, dvs jag stod och gjorde alla pommes och friterade allt som kan friteras. Det positiva med det är att jag inte fick någon kassa, och när jag skulle gå hem gick det mycket fortare att komma iväg, eftersom jag släpp räkna någon kassa. Det negativa är att man blir vattenavstötande av att stå där. Och värmeskadad.

Första skoldagen igår, var helt ok. Min vana trogen kom jag sent till första lektionen, men för en gångs skull var det faktiskt inte mitt fel, det var bussen som varken kom 09.13 eller 09.27, så jag blev blåst. Men men. Jag förklarade för Tobbe iaf, så det är nog rätt lugnt.

Fick en rätt kul grej av Serben; ett officiellt dokument på att jag är adopterad serb. Fick skriva under och ta i hand och allt. Det var jävligt roligt, men sån är min kära vän Serben. Omåttligt underhållande.

Jobbar natt ikväll också. Mammas kompis Carina och hennes son Adam kommer över om ett tag på fika, det är bara därför jag inte ligger och sover. Sen kommer Robin hit vid sju-snåret, han ska sova över. Det kommer vara supermysigt att ha en varm manskropp att komma hem till när jag kommer hem vid sex på morgonen. Väldigt mysigt. Han är gosig, min man. Världens bästa. Han borde få pris och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0