Meeeeeeh

Jag är trött och seg i skallen efter en händelserik utekväll. För övrigt så är Amanda en riktig raring, fast hon snarkar som en gris. En stor gris. Men jaja. Kvällen var i alla fall blöt. Serben och jag shottade nåt som hette slippery nipple, för den såg ut som en tutte. Och Serben hade tydligen ketchup i min, tack så mycket din fucker!

Och som vanligt efter en utekväll så känner jag mig lite smådeppig och typ avstängd, plus att jag är inställd på att alla är elaka mot mig. Det är kul. Plus en stark obehagskänsla som bara Robin skulle kunna släcka med en massa gudagivna pussar och kramar, men han är inte här, vilket är synd. Om jag ska vara ledsen och gråtig så är jag det helst på honom. Jag saknar honom. Önskar att han vore här nu.

För övrigt så ska jag och Serben och hennes lillasyster Alexandra (som f.ö är så jävla söt) gå och se Bolt imorgon, det ska bli nice.

Dagens citat:
Adam: "Jag har träffat delar av en servis som har mer IQ än du har!"

Kommentarer
Postat av: eddie

vilket tur att du går ut iaf ^^ kan det vara ett tecken på att du mår bättre? Saknar dig. puss

2009-02-26 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0