Förbannade osymmetriska mackor!

Hej. Jag är glad. Jag vaknade bredvid en synnerligen sexig och gullig man imorse, och efter en stunds gosande så gick han - hör och häpna - och gjorde frukost åt mig! Då blev jag lycklig. Och det var bra mackor han hade gjort också, för jag har en lite speciell fixering vad det gäller mackor. Jag hatar, HATAR osymmetriska mackor. Dvs, mackor där pålägget ligger lite hursomhelst istället för att täcka hela mackan. Detta leder till att stora partier lämnas exponerade, med bara smör. Ew. Och jag AVSKYR verkligen det. Och Robins mackor är sjuuuuukt osymmetriska, vilket jag blir galen på. Men dom mackorna var faktiskt helt okej.

Sen gosade vi lite mer, och sen tog vi ett bad, vilket var supermysigt. Jag älskar att bada med honom, för det är så... nice. Och han är sexig när han är naken och blöt. Grr baby! Men ja. Sen pussades vi lite, och sen tog vi en långpromenad från mig till Odenplan. Det var rätt skönt faktiskt, fast säg inte det till honom. Skönt att röra lite på sig. Sen åkte han hem till sig och jag tog bussen hem till mig.

Vi hade supermysnight of DOOM igår. Vi pussades och gosade och såg på Nightmare on Elm Street 2 och 3. Fast ettan äger dom. Verkligen. Men det var roligt! Och sen sov vi massor. Så mysigt. Vi blev båda kära i Meryl Streep i den andra filmen, då är hon jätteung och så otroligt söt! Som en liten kattunge, man vill bara stoppa henne innanför skjortan och ta hand om henne.

Som sagt, det har varit ett par bra 48 timmar. Just det, jag glömde. Innan jag träffade Robin igår så var mamma, jag och Josse på Centralbadet och fick hot stone-massage. Det var nice. Så man kan lugnt säga att jag är en nöjd kissekatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0