Mirr

Jag pratade med Robin på telefon alldeles nyss. Det var jobbigt. Jag grät. Idag har vi varit ihop i ett och ett halvt år. Det känns stort, för mig. För det är mitt längsta förhållande nånsin. Och jag saknar honom så mycket, att det gör ont att höra hans röst. Jag vill bara att han ska komma hem. Men han verkar ha det otroligt bra, vilket är precis vad jag väntade mig. Och jag har roligt också. Har träffat en kompis nästan varje dag, vilket är jättekul. Har inte umgåtts med mina vänner så mycket på sistone, eftersom jag är asskass på att hålla kontakten. Men jag har försökt, och jag har lyckats. Har träffat nästan alla som jag har tänkt "vi borde ses snart" om. Helt underbart. Och i övermorgon börjar skolan. Och Serben är hemma!!! Så jag är skitglad. Vi ska ses imorgon, hon jag och Philip. Det gör mig väldigt glad alltså.

Jag försöker att inte tänka för mycket på Robin, för då blir jag bara skitledsen. Men nu har första veckan gått, och det är exakt två veckor kvar tills han kommer hem. Första veckan har gått fort, och nu när skolan börjar så borde andra veckan gå ännu fortare. Jag längtar tills den 5:e september.

Imorgon så ska jag handla skolsaker. Jag ska köpa ett fint block som jag har spanat ut på Åhléns, ett datorfodral på Webhallen, en mapp och lite ordentliga pennor. Det behöver jag. Sen ska jag bara spana runt och önska att jag hade mer pengar.

Nästa vecka ska jag gå till Gamestop i Kista och träffa butikschefen och presentera mig i hopp om ett arbete. Jag hoppas verkligen. Jag vill ha ett jobb. Det är inte min stil att vara arbetslös, jag tycker om att ha något att göra. Så jag hoppas stenhårt. Det skulle vara awesome med ett nytt jobb. Särskilt ett med bra, vit, laglig lön. Sen gillar jag faktiskt dataspel.

På tisdag ska jag träffa Felicia igen! Vi sågs i veckan igen och åt middag. Eller hon åt middag, jag drack en drink. Det var jättetrevligt, jag gillar henne verkligen. Hon är en såndär människa som är svår att inte tycka om. Hon är superhärlig! Så det är ett stort plusi kanten. Och samma dag så kommer Andrea hem till Stockholm! Ännu ett gianormous plus i kanten! happyface! Och på måndag ska jag fika med Björn :)

Jag har en vecka av roligheter framför mig! Jag ser verkligen fram emot skolan. Jag tror att det kommer vara precis som jag önskar att det ska vara. Jag blir kär av tanken på att få skriva, i skolan, utan alla tråkiga andra ämnen. Så jag ska tänka på allt det glada istället för att vara ledsen över min bortsprungna kärlek! YAY för den stundande awesomekickass veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0