Seriös prokrastinering

Blä. Idag är en såndär dag då man har SKITMYCKET att göra, men inget är kul, så då låter man bli och sitter och har tråkigt istället. Jag borde göra en massa saker. Jag borde göra tyskaläxan. Jag borde skriva mitt psykologiarbete som ska in imorgon. Jag borde städa undan i mitt rum. Jag borde gå till jobbet och lämna tillbaka en film. Jag borde gå ut och röra lite på mig.

Men jag vill inte. Så jag sitter här med rullgardinen nerdragen och är emo istället. Jag vill inte göra nånting, jag vill bara gå och lägga mig. Jag vill inte ens titta på film eller spela Chicken Invaders. Jag vill bara sova. Känner mig jävligt apatisk idag.

Imorgon ska jag träffa Robin. På onsdag åker farsan och jag till landet över natten för att fira Morfars födelsedag. Mamma och Josse åkte idag. Vi kommer hem på torsdag. Jag vet inte om jag ska jobba nåt i helgen, det har jag inte ens tänkt på förrän nu. Jobbigt. Jag ska gå ut med Serben och Martin och dom på fredag/lördag, beroende på hur jag jobbar.

Sen nästa vecka har jag ett stort arbete i mediakunskap som ska in också, som jag inte ens har börjat på och inte vill börja på heller. Jag är skoltrött. Och grinig. Är inte den här skiten som vi kallar skolan slut snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0