Ibland så blir man överraskad!

Kom hem från landet vid tolv idag, och då spenderade jag först en lång stund med att bara njuta av att ligga ner i min egen säng. Sen slog jag på datorn och ringde min kärakära Serbvän. Då såg jag något så oväntat att jag blev alldeles till mig. En notis från Facebook där det stod att Jakob, min gamla lärare, har skrivit ett meddelande till mig! Han frågade hur det var med oss osv. Jag tappade hakan och bara shit ABOW liksom. Det var roligt och otippat. Ungefär som den gången Svenne kom fram till mig i korridoren helt apropå ingenting och sa "Jasså Linnea, så du bloggar?" Och jag fattade noll, och det visade sig att ibland när lärarna har tråkigt så googlar dom sina elevers namn. Lite kul. Tja, det var bara det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: Eddie

va gulligt ^.^ hur är det med hans ögonbrynson?

2009-04-27 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0