FY FAN VAD NI SUGER!!

Nu har min jävla skitskola bestämt sig för att vi inte ska ha någon bal. Fy fan för er säger jag. Ni suger så jävla hårt. Det är en massa folk som redan har köpt fucking balklänningar, och alla vill ha bal och om ni inte INFORMERAR, vilket alltid har varit ert satans problem, att ni inte vet hur man gör, så kan ni skylla er själva och DRA ÅT HELVETE. Ni är så JÄVLA värdelösa. Där har ni det. Vissa kanske tycker att SFG är en helt ok skola. Dom har FEL. Den suger skitmycket. Om du funderar på att gå där: ge fan i det. Det är inte en bra idé. Deras informationssystem existerar inte och dom skiter i en massa saker som är viktiga.


JAG VILLE HA BAL ERA SVIN, VARFÖR MÅSTE NI TA DET IFRÅN MIG?! BRINN I HELVETET ERA ÄCKLIGA BRATS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0