Hoo.

Idag är det förvånansvärt nog fredag. Det känns som onsdag. Men iofs, det har varit en speciell vecka. I onsdags så åkte alla treor på SFG till Väddö för att jobba med ledarskapsveckan i 36 timmar. Vi åkte vid tio, och var framme strax efter elva. Då åt vi lunch, och sen började arbetet. Det finns tre ledarskapsgrupper, och jag och min grupp är i Tobbes grupp, prisa gud. Tobbe äger alla.

Dock hade skolans auktoritetspersoner bestämt sig för att ha tre teman, ett för varje grupp, istället för bara ett som vi vanligtvis har. Men men, vafan ska man göra. Vi har iaf ett ganska kickasstema, dvs... decennier. Låter skittrist, jag vet, men faktiskt är det rätt kul. Min grupp ska ha 50-talet, och det kommer äga. Det kändes t.o.m som vi kom någon vart, och det är jävligt najs. Så det är bra iaf. Sen hade dom gratis kaffe/choklad/te/vadsomhelst i matsalen, så vår grupp knarkade sånt, vilket orsakade hyperaktivitet. Awesome.

Sen sov vi. Jag fick ligga i samma säng som Serben, eftersom dom hade planerat så dåligt att Carro och Denise inte fick någon sovplats, och fick bo med oss. Jag fick ingen kudde :(

Sen dagen efter så jobbade vi lite mer innan vi slutligen åkte hem. Jag köpte nässprej och hyrde film, och sen myste jag hela dagen igår. Det var väldigt trevligt.

Idag ska jag och Robin på en Fråga Olle-inspelning. Min systers kompis hade fått biljetter, men ingen kunde gå så jag fick dom, och det var ju snällt! Så jag ska dit ikväll, och sen ska jag sova hos Robin. På lördag ska jag följa med mannen på kräftskiva, och jag är skräckslagen inför mötet med hans kompisar. Här har man tjatat om att få träffa hans vänner i evigheter, och nu när det är dags har ju lust att fly landet. Det är läskigt! Tänk om dom tycker att jag är tråkig? Tänk om jag gör bort mig? Tänk om dom tycker att jag är ful? Tänk om jag blir aspackad och gör något dumt? TÄNK OM!!!

Det är läskigt. Jag vet inte vad jag ska ha på mig
... Hoo. Nåja. Nu är det iaf inte långt tills jag fyller arton. En vecka. Sen jävlar!!

Kommentarer
Postat av: Adam

sluta tänka människa!

Klart som fan de gillar dig, om de inte är helt körda dvs, vem skulle inte göra det liksom? Jag menar, du är jag, och jag är tamejfan asball!

2008-09-12 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0