Roliga saker och vääärldens längsta inlägg.

Idag har jag åkt longboard med mannen. Det var väääldigt roligt, och jag trillade bara en gång. Fick värsta adrenalinkicken när jag åkte ner för en (okej rätt liten) backe i (tyckte jag) rasande fart. Det var roligt! Det ska jag fortsätta med. Fast när jag skulle åka hem sen så åkte jag och mannen tillsammans på hans longboard, jag styrde och han fixade farten. Det sög. Hans knuffande med foten för att få upp fart rubbade min bräckliga balans hela tiden, och vi for åt helvete två gånger, med mig underst. Så mina knän är ganska svullna och gör ont, men jag blödde iaf inte. Men det var roligt i alla fall!

Men ja... annars då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde verkligen inte få framför något som inte har stödhjul, vet du det?;P

2008-10-08 @ 00:52:29
Postat av: din blonda hora

avundsjuk

2008-10-08 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0