Jesus titty-fucking Christ!

Hej barn. Uppdaterar bara för att Andrea tjatar, som den lilla slyna hon är. Kan berätta att häromdagen gjorde Andrea en väldigt fin manöver mot en efterhängsen beundrare, något som fick mig och min mor att skratta rakt ut i tio minuter. Och det bästa är att hon lärde sig från min mor. Jag är lite stolt bara.

Fick en underbar present av min far idag; nya, bättre högtalare till min data. Det äger. Min far är bästa i hela jävla världen.

Sen har världens bästa grej inträffat. Det är nämligen såhär... att.... YATZY SKA SLUTA!!! Japp mina vänner, det är ajöss med hemska tyskaläraren från helvetet! Kaputt! Slut! HALLELULJA! Han slutar om en vecka. Jag är inte ledsen. Faktum är att jag fick utöva väldigt stark kontroll över mina ansiktsmuskler när han sa det, för att inte brista ut i ett soligt leende av lycka. Om du ser det här, Yatzy, vill jag att du ska veta... Jag avskyr dig. Hela gruppen avskyr dig. Till och med din älskade Lasse från Barnen i Bullerbyn avskyr dig! DU SUGER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0