Krank...

Jag är sjuk. Väldigt, väldigt sjuk. Har under de senaste två dagarna haft huvudvärk, feber, illamående, hosta, halsont, tappat rösten samt haft ont i ryggen, fast det har inget med förkylningen att göra. Och jag svär, det är Saffes fel. Samma dag som jag blev sjuk, innan jag ens var täppt i näsan, kom han fram till mig, la handen på min axel och berättade att han hade stämbandsinflammation. Två timmar senare var jag nära döden.

Bu. Men men, det är väl som det är. Robin var här idag i alla fall, det var jääääättemysigt. Vi kramades massor, jag fick massage och vi tog ett varmt bad. Nu råkar vi ha ett ganska litet badkar och Robin är ganska stor, vilket leder till att jag får ligga på honom med halva kroppen utanför vattnet samtidigt som han skvätter på mig och är allmänt elak. Men han är så snygg naken, så det gör inget. Han har muskler värda att döda för. Yummy.

Förhoppningsvis kommer han hit imorgon (eller idag, tekniskt sett) också. Han är lite mysig.

Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova lite grann också, förhoppningsvis mår jag ännu bättre imorgon (idag). Godnatt alla barn, och ett litet private message här: Serben, du kommer klara din första arbetsdag finfint. Håll dig bara lugn, svär inte och var så trevlig som möjligt. I believe in you, serbfitta! You can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0