Gröna Hippien

Ohoy! Jag är sliten till max. Verkligen. Jag är trött, har ont i nacken och axlarna, har huvudvärk och skavsåren på fötterna är numera köttsår. Kul kul. Men jag har haft ett trevligt lov i alla fall. Jag har lekt med en massa barn, fast mest Robin. Roligast av allt var halloweenfesten hos Camilla, den var en succé tycker jag. Dock blev den pryda kärringen inom mig lite smått chockad av allt hånglande och allt det nakna. Lite läskigt om man inte är van.

Jag var populär i mitt seriösa blond-'fro. Jag skulle ha lockar egentligen, men istället fick jag ett afro. Det var awesome. Jag hade också en sexig-sexig illgrön kaftan med broderier och en assload med halsband. Det var najs. Massa trevligt folk var där, med lagom fantasifulla outfits. Temat var ju "uppklädd, utklädd eller avklädd", och alla dessa partier blev uppfyllda. Läskigt nog. Nejmen det var en massa killar som kom i kostym. En kille hade en klassisk sjuttiotalskostym som var i röd sammet och lila siden. Ashett. en kille var utklädd till han i American Psycho. Björn var bordellmamma, han hade bröst och smink ocvh hela fadderullan. Jävligt uderhållande.

Jag har tråkigt. snart ska jag ha religion. Det SUGER.

Nu ska jag försöka hitta något spel eller något annat bögeri att underhålla mig med. Cheerio.

Kommentarer
Postat av: din blonda hora

fan va awesome det lät. Jag vill också gå på halloweenfest.

2008-11-03 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0