Es ist sehr, sehr upgefucked.

Jag - är - trött. Har jobbat nattpass på Max både fredag och lördag, och kommit hem typ halv sju varje morgon. så jag är lite seg. Det är inte så kul att jobba nattpass, måste jag erkänna. Det suger, till och med. Det är skitmycket folk, alla är fulla och alla vill ha mat. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; om klockan är tre på natten och jag är ute, då vill jag vara den som fylleäter, inte den som serverar fyllematen.

Men men, det är som det är. In other news, Serben har fått jobb - på Max! Alla jobbar på Max numera, det är nya innegrejen. Men det är najs, kommer bli kul att ha nån man känner där :)


Dagens citat:
Tobbe: (psykologilärare): "Jaha, så du har flyttat upp alla dina saker på fyran nu då?"
Svenne (mattelärare): "Nej, det är bara mina lektioner som är på fyran. Mina lektioner ligger på en högre nivå än dina förstår du..."


Kommentarer
Postat av: björne

yay! the blogg is tillbaka!

2008-11-16 @ 21:29:30
Postat av: din blonda hora

HAHHAHAHAHAH svenne istheshit.

2008-11-19 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0