Yada yada yada...

Hej vänner. Åker till landet idag över påsk, det kommer bli mysigt. Jag har saknat mormor och morfar aaasmycket, och det är alltid skönt att vara på landet och softa. Jag antar att det kommer vara lite långtråkigt då och då också, men vafan, ibland behöver man ha tråkigt. Jag har ju ändå en assload med böcker.

Lite trist är det ändå för jag kommer hem på måndagkväll, och Robin åker på fotbollsläger eller nåt sånt på söndag, och är borta till torsdag. Sugigt. Men men. Då har jag ju lite fin tid för mig själv också! Och mina andra underbara fantabulösa vänner också!

Igår mötte han släkten, förresten. Okej, det var en ganska harmlös del, det var bara fyra av kusinerna och två fastrar, men fortfarande. Det gick smärtfritt.

Sen har han ju också sett min allra värsta sida nu. Ja, alltså... jag och Andrea förlorade ju stenhårt på lasergame, såklart. Men det jobbiga är ju att jag blir så inåthelvete SUR när jag förlorar. Jag menar verkligen galen, alltså. Jag blir en femåring. Det är jävligt pinsamt och jag hatar det, för jag skäms. Men den sidan har han sett och han tyckte att jag var söt, så han måste ju vara psykiskt störd eller nåt. Men men. Tur det i alla fall, att han inte sprang sin väg. För då hade jag nog tacklat honom.

I alla fall. Jag har ont i huvudet. Ska nog kolla på en film innan vi ska åka. Lööv <3




PS. Ifall det är nån som vill hitta på nåt på tisdag-torsdag (förutom Philip och Tuva, ni är inbokade) så skrik till! 

Kommentarer
Postat av: björn

jag tycker vi passar på att ha en filmkväll hos ludde!
camilla är ju iof i göteborg/sälen under lovet...

2008-03-21 @ 00:05:07
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Anonym

*skrika*
fast du kanske inte är skit-pgg på att åka tur och retur hofors?XP

2008-03-21 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0