"Man är väl patriot..."

Vår bil har typ gått sönder. Man ba YES! High-five, det är aaaskul att bilen pajar när man är tre timmars bilväg hemifrån i civilisationens sista utpost, Dalarna. Nejmen vad i helvete, det suger. Antingen så måste vi fixa det tills på måndag, eller så åker vi tåg/buss, eller så lånar vi en av mormor och morfars bilar. Det suger. I vilket fall som helst så kommer jag hem på måndag kväll, på nåt jävla vänster.

Det är jääävligt slow här ute. Vi gör i princip bara tre saker: äter, läser och ser på film. Okej, dom andra spelar kort också. Men det är ungefär det. Sen är det jävligt synd att jag drömmer så mycket mardrömmar här också, för jag sover allra bäst här. Det är som om jag måste sova in mig i tre dagar, och drömma blodisande mardrömmar som gör att jag vaknar av att jag gråter som ett barn. Och sen, efter de tre dagarna, så sover jag helt underbart utan en endaste mardröm. Jobbigt läge.

Det främsta temat i mina mardrömmar just nu har jag märkt är fenomenet otrohet. Men inte från hans sida, utan från min. Vilket aldrig riktigt har varit något jag har oroat mig för, för jag är inte den sortens tjej som gör sånt. Och jag har ingen aning om varför jag oroar mig för det nu, för det är ingen risk att det någonsin skulle hända. Jag har aldrig mått så bra i ett förhållande som jag gör nu. Det kan vara för att han är så... perfekt för mig. Nåja, min hjärna är antagligen bara paranoid och vill få mig att sabba för mig själv. Men jävlarimig om det kommer bli så den här gången. Inte en snöbolls chans i helvetet.

Ett citat:

Mormor: (Om killen från Dalarna i Let's Dance) "Jag har bara röstat nån gång, på den där Tony, trots att han är så dålig. Man är väl patriot...."

Haha, okej, det är bara jag som fattar det där. Det är just det att min mormor är så söt och aggressiv. Jag älskar henne.


Btw, Björn, organisera ett stycke träff nån gång i veckan så kanske jag kan komma, jag har en jävla massa att fixa (mest i mitt rum, jag målar om), men jag vill gärna träffa er snart!

Kommentarer
Postat av: björn

det är bara det att det gr inte att träffas i veckan.
ludde har tid först på onsdag, som tidigast. han har varit i dalarna.
clara är i lund. camilla åker till sälen imorgonbitti, från göteborg. nen är i typ örebro, du är på landet.

det är bara jag hemma! kvar. ensam!
synd om mig :P

var tillochmed så desperat att jag ringde camilla nyss. mitt i natten. inte för att det gjorde nått. hon ble vju dragen till domocon, så hon var vaken.
och det var inte pga teaterträffen jag ringde henne.

men gud så jag babblar.

gonatt.

2008-03-23 @ 02:22:09
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0