Je suis retourné!

Bonjour! Okej, det tog längre tid än jag hade tänkt att blogga här, jag skulle ha bloggat för X antal dagar sen, men jag orkade inte. Min sömn är helt fuckad, jag har inte sovit ordentligt på flera dagar.

Le Pays du Baguette var i alla fall trevligt. Jag blev visserligen av med mitt leg, mitt maestrokort och mitt sjukförsäkringskort till nån jävla Jean-Luc, jag blev antastad av ungefär ett halvt ton jävla franska slabs, en idiot från vår grupp försvann i mitten av Paris för att sen bli hittad under Eiffeltornet, och jag har gjort av med så mycket pengar att mina föräldrar är lite smått arga på mig. Men i vilket fall som helst så var det en okej resa.

Gruppen var relativt liten, det var asskönt. Ettorna var jävligt najs och jag och brudarna hade det ju såklart bra ihop. Stackars Malin dock som är så mörkrädd och fick ett enkelrum där hon skulle sova själv, hon sov först intryckt mellan mig och Therese, och sen mellan Martina och Denise. Men men, det var ju ändå inte så länge.

Sen blev ju större delen av gruppen sjuk också, beroende på det jävla skitväder som vi hade. Regn och stormstyrka varje dag. Kuul.

Aja, mer sen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: skåningen

det mest intressantat från min synvinkel är att jag faktiskt läste om en nästan EXAKT likadan stöld i min franskabok för ett tag sen. Jävla baguette blattar. Fransoser är tjyvar.

2008-03-21 @ 19:35:44
Postat av: Nea

Ja fyfan, jävla fransmän! Jag kokar, jag kokar!

2008-03-22 @ 18:08:12
URL: http://whitelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0