Dödskamp!

Ännu en lektion, ännu ett blogginlägg när jag egentligen inte har något att säga. Men vafan, det är min blogg. Idag ska jag och Andrea KROSSA Robin och hennes skåning i lasergame. Jag måste vinna, dels för att jag är en såndär jobbig person som lackar satan när jag förlorar och börjar puckla på folk, och dels för att den som förlorar måste gå upp och ner längs Drottninggatan fem gånger med en skylt där det står "Jag blev FETägd i lasergame". Därför måste jag krossa min älskare, tyvärr.

Och sen har vi provocerat varandra via sms hela dagen om hur mycket den andra kommer förlora, så om jag förlorar så kommer jag bli tvungen att äta upp mina ord och jag är faktiskt inte hungrig. Men vafan, han ska slaktas!

Hursomhelst. Det var allt. Jo just det: Amanda: Jag älskar dig även när du är galen en gång i månaden, även om du är läskigt kärleksfull då. Löv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0