And now to something completely different.

Jag vet, jag vet, jag uppdaterar inte lika ofta nuförtiden. Men jag orkar inte, det är så mycket som händer just nu. Inte dåliga saker, utan bra saker. Sånt där som man blir distraherad av och glömmer bort saker av. Som Robin då. Han är... ja, jag har egentligen inga ord för allting som han är. Det blir bara upprepningar liksom. Han är allt som en flicka vill ha, där har ni en ganska bra beskrivning av vad han är. Att spendera mer än 24 timmar i min säng med honom och Little Britain är egentligen allt jag behöver, förutom luft och kanske lite mat då och då.

Sen att jag lyckats med att hitta en pojke som nästan är MER störd i huvudet än vad jag är, det är vad man skulle kunna kalla mirakulöst. Med samma missbildade humor som gör att jag kan avbryta en kyss och säga något stört och inte mötas av en blick som säger "vafan?" utan av ett asgarv och en kommentar som spinner vidare på samma skämt.

Det är fint. Sen har jag fått nya skor, haha. Underbara skor. Ett par svarta fejk-Converse i nått skumt syntetläder-material och ett par himmelska marinblå högklackade saker med en rosett och grejer. Seriöst, när jag provade dom skorna i butiken så glömde jag bort att jag hade ont i halsen. Så underbara är dom.

Och så har jag fått paketet med saker från La Redoute som mamma och jag beställde! Skorna var för stora tråkigt nog, men de två klänningarna och väskan var awesome. Sen var det ett asfullt gravid-linne med också, skippmode på det.

Sen är det Grodlandet som gäller om exakt en vecka, det ska bli awesome. Liksom, en resa med tjejerna och Yannick till ett land vars grund består av baskrar, fjolliga män och baguetter. Det kommer bli en sarkasmfest å mina vägnar!

Nej men kontentan av detta totalt osammanhängande inlägg är att jag är glad. Trots en överdos med plugg osv så är jag väldigt, väldigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0