Ode till Serben

Fyfaaan vad jag saknar Serben. Min kära partner-in-crime. Jag har typ inget att göra nuförtiden. Jag bara jobbar och träffar Robin, och visst, det är väl trevligt. Men jag träffar ju för i helvete inga andra människor. Båda mina bästa vänner är utomlands, Andrea i Grodlandet och Amanda i Serblandet. Jag känner mig allmänt sysslolös. Jag har inte shoppat på evigheter för det är allra roligast när man gör det med Serben, för hon har den bästa klädsmaken av alla jag känner, och hon har alltid ett bra argument på lut när man försöker komma på en orsak till att köpa något som man egentligen inte behöver. Till exempel "håll käften din fitta och KÖP DEN".

GAH jag saknar henne. Kom hem din fitta!



Kommentarer
Postat av: Serben

Hahha din lilla fitta! Ta bort bilden ja ser fan inte klok ut...vilket iofs inte e så onavligt men,men. Du e e FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATA, men jag tkr om dg lite grann iaf in a non gay way. nu ska jag dra till min moooster yao peace bruschan!!

2008-07-18 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0