Bah!

Nej, jag orkar inte skriva om festivalen. Det skulle ta trehundra år, och jag har varken tid eller ork till det. Därför, kära vänner, hänvisar jag er till min vän Andreas blogg, där den finns beskriven. Twistedlullaby.blogg.se, där finns det, det kan ni njuta om. För övrigt kan jag informera om att jag nu jobbar på Max och ålderdomshemmet för fullt. Det funkar bra, även om de står i väldigt stor kontrast till varandra, då Max är stressigt som satan och ålderdomshemmet är lååååångsamt. Men men, det är pengar och erfarenhet.

Nu ska jag gå iväg och se på CSI med min syster innan jag ska göra mig klar för att gå ut i busvädret för att åka till Robin över natten. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0