Muskler!

Jag är glad. Jakob med son var och hälsade på i skolan idag! Jag blev så glad att han fick en kram. Och hans son är sinnessjukt söt alltså.Han bara satt där, hur cool som helst, när det går förbi typ tusen elever som alla stannar och utstöter naaaw-ljud, och han rörde inte en min. Han bara satt där, gurglade lite och sög på sin näve. Stört gulligt.

Jag har tränat idag också, i 65 minuter stod jag på en såndär maskin. Jag var lite död efter det. Tänkte basta, men det satt två tjejer där inne som satt och snackade stört högt, så jag kunde inte slappna av. Så jag gick hem istället. Jag är stolt över mig själv. Jag har muskler nu. Nej, ni läste inte fel. Muskler! Min mage har rutor som går att urskilja lite svagt. Mina lår är mer muskler än fett, och min vader har inte mycket fett överhuvudtaget. Och jävlar vad bra jag mår alltså! Man mår verkligen bättre när man börjar träna.

Jag har skrivit lite idag också. Jag har ganska mycket inspiration nu, i alla fall om man jämför med tidigare. Jag kommer på idéer och skriver dem i mitt anteckningsblock så att jag inte glömmer dem. Det är mest småscener, men det är bra för det är det jag behöver. Utfyllnad. För jag har redan tre centrala händelser, det jag saknar är tiden däremellan. men det går långsamt framåt. Det tog ju faktiskt J.K Rowling 14 år att skriva Harry Potter och få den publicerad.

Kommentarer
Postat av: Din danska hora

jag har insett att det faktiskt finns någon som älskar mig även fast jag ser ut som jag gör. Och det känns väldigt bra.

Han ska göra slut med henne.

2008-02-01 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0