Insert witty headline here

Hej vänner. Svenskaprovet är avklarat nu, och det med bravur. Nej, jag skojar. Det gick halvokej. Det sög inte. Men ja. Jag tränade igår, pilates, det var kul. Dock var det inte samma skärande åh-herregud-jag-dör-var-är-bultsaxen-jag-måste-klippa-av-nåt-smärta, utan mera en molande irritationssmärta i magmusklerna, och en seghet i benen. Och så var det någon som fes ashögt mitt i, det var skitkul och hemskt på samma gång. Jag tror att det var tanten mitt framför mig, för hon såg jättegenerad ut efteråt. Det var ingen som skrattade, men jag fnissade inombords, lite grann. Det var som min värsta mardröm, bara det att den inte var min.

Jag har köpt ett skärp idag. Ett sånt som man ska ha högt upp i midjan. Det är jättefint. Jag och Serben var ute och tittade på saker idag, eftersom hon hade fått pengar och ville spendera dom. Hon hittade världens underbaraste klänning, som hon köpte.

Förresten så ska jag på festival i sommar, för er som inte visste det! På Peace&Love, i Borlänge. Jag och Andrea var det först bara, sen idag kom Martina och Therese och ville vara med också. Oekj, jag måste säga till Andrea först, men hon har nog inget emot det. Vi ska bo i tält också, har vi bestämt. Nån annan som vill hänga med? Du kanske?


Dagens sorgligaste citat:
Serben: "Men kan inte jag få en av dina pennor? SNÄÄÄLLAAAAA...?!"
Nathalie: "Men nej! Dom är mina!"
Serben: "Den gröna? Snälla!"
Nathalie: "Nej!"
Serben: "Vad ska du med två pennor till egentligen, du använder ju bara en!"
Nathalie: "Det är ju kul att variera sig..."

Kommentarer
Postat av: Adam

fan... är det nåra kul band som kommer till P&L då?

2008-01-23 @ 21:19:13
Postat av: blondie

det e väl helt ok, jag gillar dom brudarna ^^ hoppas basse kommer med. Förresten nämnde jag att jag vill dö?

2008-01-24 @ 18:08:46
URL: http://fluffyblackcloud.blogg.se
Postat av: Nea

adam: yeez, såklart :)
darling: fan vad fint, det gör mig glad. jag hoppas också det. kan inte vi vara fulla precis hela tiden?
varför då, älskade vän? ring mig i helgen!

2008-01-24 @ 21:16:49
URL: http://whitelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0