Hoo.

Jag kanske ska få jobb! På Cykelringen i Bromma, där min syrra jobbar. Hon ska lägga in ett gott ord för mig, det är najs. Glaaaad nea :)

Och jag ska träffa Emma imorgon! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Och galna svettningar och nervositet. Men ändå, yay! Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Vad ska jag ha på mig?! Okej, lugn, andas. Hoo. Jag ska ha dom mörkblå byxorna som jag köpte med Serben i alla fall. Och i tröjväg... VAD?! Jag har tre alternativ. Antingen alternativ A: röd t-shirt med en stor svart säkerhetsnål på som mönster över hela bröstet.
Alternativ B: mörkgrått linne med rosa och svarta tryck på framsidan och en rosa dragkedja i ryggen.
Eller slutligen, alternativ C: grå t-shirt med gult mönster som efter en färgburk som spillts och en penna på.

Vad tycker ni?

Citat:
(diskussion om gårdagens Outsiders-avsnitt)
Denise: "Jaa, när Martina ska sexa till det ordentligt så klär hon ut sig till en jättebälta!"
Martina: "Ja precis, och om jag vill överdriva så klär jag ut mig till en lax!"

Carro: "Just det, arton är ju en siffra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0