En natt med Serben och världens vackraste skor

Jaha, go vänner. Det är lördag och jag sitter på min stol i mitt rum i sunkkläder, med sunkigt hår och ett väldigt osminkat ansikte. Och högklackade skor. Ja, jag försöker tänja ut mina små älsklingar. Som jag nu kom på att jag inte har berättat om. Okej, det är såhär. Jag har, under en längre period, varit ute och sökt förgäves efter att par snygga, vanliga, svarta pumps. Och upp till för ungefär en vecka sen hade jag intet funnit. Det sög.

Men så, där var dom, som en solstråle från en svart himmel! De vackraste svarta pumps jag någonsin sett, med en RÖD undersida, sååå sexigt att det bara skriker om det! Jag provade dom, och jag blev kär. Osköna som satan, men jag var kär. Och bestämd. Jag började smått lägga fram idéen hos min mor, att hon skulle betala ena hälften och jag den andra.

Men så kommer Serben från ingenstans och säger att hon har sett ett par exakt likadana skor på Wedins, för ett lägre pris. Tjoho, tänkte jag, och släpade med henne dit. Och ja, där var dom, i all sin prakt. Fullkomlig lycka upplevde jag för andra gången. Jag gick hem till min mor, och hon sa okej, jag köper dom åt dig. Hela priset och allt. Jag jublade, fick pengar, och köpte dom små älsklingarna.

Och jag har på mig dom nu för att försöka töja ut dom en aning, eftersom dom är sjukt osköna. Men jag kan leva med det. Vill man vara fin så får man lida pin. Alltså är det bara att töja på och hålla käften. Men dom är så vackra så det gör inget! :)



Apropå Serben förresten så sov jag hos henne igår. Det var episkt. Vi hade väldigt roligt. Först åkte vi hela vägen ut till Värmdö, och när vi kommer hem till damen så bjuder hennes far på smarrig mat. Kyckling och ris och sås och grejer. Sinnessjukt gott. Sen, inne på Serbens rum, så får jag gå igen alla hennes grejer. Och satan vad mycket saker kvinnan har! Vi snackade massor, åt choklad och serbkex, drack serbkaffe (som är godare och mer energigivande än vårt gayiga snabbkaffe som smakar anous), jag blev spådd i kaffesump, hon fixade mitt hår och sminkade mig, tog sexiga kort, jag fixade hennes hår, vi åt mer choklad, såg på film, snackade lite mer och sen däckade vi.

När jag vaknar vid tolv - halv ett av en mardröm och går upp för att kolla på min mobil så vaknar Serben också och gäspar, iklädd ett sexigt knullrufs. Hon skrattar länge åt en lock på mitt huvud som sticker rakt ut och som vägrar bli tyglad. Vi ligger där ett tag, innan vi kommer på att frukost, det är ju bra. Så vi går ut. Och där står hennes farsa och STEKER PANNKAKOR till oss!

Jag typ dog av lycka. Alltså, när jag sov hos Carro första gången så bakade hennes morsa bröd på morgonen. Och hos Amanda fick jag pannkakor med sylt och grädde. Hemma hos mig är det mera "oj är du hemma? brödet är slut du får äta salta pinnar."

I alla fall. Sen typ... kollade vi på skräptv, tittade lite grann på Askungen 3 som sög, klädde oss och gjorde oss anständiga. Sen var jag tvungen att åka hem till Solna och familjen. Lyckligtvis hade jag böcker att läsa, så det var inte långtråkigt. Väl hemma äter vi pizza, kollar på film och softar och chillar.

God natt.

Kommentarer
Postat av: blondie

skorna var jättefina :D hm.... har du testat att lägga in kuddar i sulorna? Brukar göra dom skönare och sist, FINNS DET EN ASKUNGEN 3!? vart är världen på väg? -.-

2008-01-15 @ 17:18:50
URL: http://fluffyblackcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0