... Ekande tystnad...

Jag har ont i mitt pekfinger! Jag slicade mig själv på saxen i söndags när jag slog in paketet till Tony, och det gör scheisse-ont! Argh!

Nog om det. Jag har tränat idag för jag är så sjukt skillad. Pilates med syster. Stötte på Camilla med mor också, det var trevligt. Jävligt jobbigt pass, men det är skönt efteråt. Och så känner man sig duktig. Och trött. Vilket är bra, för då sover man bättre, vilket jag kan behöva. Efter att jag har rört på mig brukar jag alltid drömma mindre, och det är najs eftersom jag så sent som natten till idag drömde en cp-dröm om att mitt ex med flickvän snackade skit om mig på Jeopardy.

Jag har egentligen inget intressant att säga idag tyvärr. Så... vi lämnar det här så går jag och lägger mig, så får jag blogga en annan dag istället. När jag har något att säga. Ja. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0