Ah, the good ol' days.

Uuuaaaaah jag är förkyld - IGEN! För helvete, sex dagar in på det nya året och jag är sjuk. Nu är det officiellt. Jag har världens sämsta immunförsvar. Mitt immunförsvar behöver förstärkning i form av nässprej och alvedon, men ojsan, det är ju trettondagsafton och apoteket är stängt. Grattis.

Jaja, jag ska inte gnälla. Jag är glad i alla fall. Det verkar som om många människor runt mig är miserabla, men jag är ganska glad faktiskt, som omväxling. Det kan vara för att jag har spelat för mycket tvspel på senaste tiden, och jag gick just upp en nivå på mitt Simpsons' Hit and Run efter många om och men. Det tog sin lilla tid, men jag lyckades! Yay!

Jag kom på att jag har haft ett relativt lyckat lov. Jag fick ganska sådäriga julklappar. Eller nej, dom var okej, men jag känner mig avsevärt mycket mindre värd när jag får ett presentkort på H&M på 500 när min kusin Kim får fyratusen kontant i handen. Okej, hon fyller år den tjugofemte, men alltså, jag får hoppas på en tusenlapp när jag fyller år, och hon får fyra! Snacka om att man känner sig liten och oviktig.

Jag hade ett trevligt nyår, trots att jag fick passa fylle-Ogge vid nyårslaget och och att Saffe drack upp all den drickbara spriten som inte smakade anous. Jag fick en puss på nyår, av min kära Andrea, samt nyårshälsningar från hoesen och Adam. Det var fint.

Lite mindre trevligt var det dock morgonen efter när jag ligger och sover i Andreas säng efter en plågsam natt då hon försökt döda mig i sömnen med armbågar och dylikt, vaknar av att Andrea ligger två centimeter från mitt ansikte och stirrar på mig. Jag reagerar genom att rycka till av bara satan och ett "AARGH! vad håller du på med?!"

Jag har gjort lyckade inköp på rean, för en billig penning. Jag hade snö på julafton. Jag lyckades träffa Moa, efter ett och ett halvt år. Det är jag stolt över. Vi har liksom sagt att vi ska ses i typ hur länge som helst, men nu fick vi äntligen arslena ur vagnen och lyckades. Yay! Det var mysigt, vi fikade i åtskilliga timmar och catchade up om allting. Det var bra, mysigt, och fint.

Har umgåtts med Tuva, det var, som alltid, najs. Ska träffa henne idag med, det blir också najs. Dock har vi kommit fram till att vi inte borde få umgås eftersom när vi väl sätter igång och pratar... då tar det aldrig slut. Farligt.

Jag har varit massor med Andrea, det var awesome. Det var som back in the good ol' days. Fint. Vi hade en filmkväll också, här hos mig, med Marina, Basse, Saffe, Andrea och mig. Det var mysigt.

Och en viktig grej har hänt. Kommer ni ihåg Emma? Min fd bästa kompis från Råsunda? Jo, vi slutade ju typ att vara kompisar när nian tog slut. Det var trist, men det blev så. Vi var nog jävligt trötta på varann, tror jag. Men hon har i alla fall skrivit till mig på facebook och undrade vad som gick fel med vår vänskap. Hon vill att vi ska försöka vara vänner igen. Och till det säger jag bara... YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! 

Herregud vad glad jag blev. Jag saknade henne massor när vi gled isär. Okej, vi kanske inte passar ihop längre. Men då har vi i alla fall försökt. Och det känns bra, att hon vill försöka. Det vill jag också. Jag vill ha tillbaks henne.

Och nu kanske jag får det. Hur awesome är inte det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0