Schmexx!

Goddagens, vänner och kamrater! Jag har haft en ypperlig helg. Jag har äntligen blivit av med det infernaliska geografiarbetet och ledarskapsredovisningen! Yes! Och så partajade jag hemma hos min syster i fredags med allehanda vänner. Det var episkt och mycket roande. Fylle-Amanda är väldigt kärleksfull ska ni veta. Det är riktigt gulligt!

Sen var jag och Amanda och såg Juno klockan 13.15 på Söder i lördags, den var jättebra och jag blev glad av den. Sen åkte vi tillsammans med Denise, Martina och Erik ut till Värmdö, där vi lämpade av Amanda och for vidare till Therese. Där fick vi möta hennes kärlek Putte, det var trevligt :) Sen kom Malin också, då lagade vi mat och åt tacos, det var jävligt kul, haha.

Sen spelade vi Twister och sjönd Singstar, det var awesome. Fast mitt lag förlorade. Men ändå! Det var fint. Sen satt jag i den schmexxigaste killens knä hela kvällen, då blev jag glad. Han var... exceptionellt välformad. Glaaad Linnea.

Det var allt. Over aaaaaaaand.... out!

Kommentarer
Postat av: blondie

ja tyckte den va läskig.... det kunde vart du eller jag!!

2008-02-18 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0