Oooh aaah... Marmelad.

Igår umgicks jag med gänget, det var awesome. Vi drev runt lite i Sundbyberg och i Solna. Först så fikade vi på Seven/11, sen gick vi till Max för att äta lite. Det var jättekul, det kändes som back in the old days. :)

Sen provade jag linser igår, jag kommer antagligen få dom på måndag. Det är äckligt oskönt med linser, det känns hela tiden som om man har något i ögat och det skaver. Men men, man vänjer sig väl! Och så fick jag en skåpdörr i huvudet, apropå ingenting. Malin Karlsson smällde upp den i skallen på mig när jag satt på golvet vid mitt skåp (jag har skåpet under hennes). Det gjorde helt åt helvete ont, och nu har jag en väldigt öm röd punkt i pannan. Sexigt värre.

Idag åt jag brunch med Tuva på ett ställe som heter Louie Louie, det var gott. Vi skulle egentligen ha gått på String och ätit, men det var typ en halv miljon människor där inne, så vi gick till Louie Louie istället. Men det var najs. För övrigt har jag bemästrat fenomenet eyeliner idag. Och håller på att sy in min pennkjol.

Citat:
(när vi satt och berömde Patrik för hans glasögon)

Sebastian: "Du ser ut lite som en tandläkare."

Kommentarer
Postat av: blondie

HAHAHHAHAHAHA och daagens yrke: PATRIK SOM TANDLÄKARE ;D

2008-02-03 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0