Idag är det Amandas dag.

Kära anhängare. Jag har haft det bra sen senast. Idag fyller Amanda år, så skrik med mig nu:

GRATTIS, FITTVUXEN!


Och jag har träffat henne idag
och vi chillade i stan. Hon fick sin present som gjorde att hon fjollade sig och pep väldigt länge, och sen köpte hon asheta skor och bjöd mig på fika. Det var awesome.

I måndags var jag med underbara Martina, vi var på bio och såg Morgan Pålsson - Världsreporter på Sergel. Det var askul, vi hade ett litet stealthmission mitt i, då vi båda blev jättekissnödiga, så vi sprang ut för att uppsöka en toa. Då såg vi att det fanns en skum dörr där som blockerade vägen mellan toan och biosalongerna, och om man stängde den så låstes den. Så vi var tvungna att springa i omgångar, jag sprang först och kissade snabbare än jag någonsin gjort i hela mitt liv, och sen sprang Martina medans jag höll dörren. Då kom det fram en jävligt liten fjortis och sa "ursäkta kan vi få komma in där?" och jag sa "hmmm... nej." och såg glad ut. Hon blev typ sur och sa "men varför dåååå?" och jag svarade elakt "för ni har inga biljetter!" och sen stängde jag dörren långsamt och flinade elakt. Det var kul. Sen kom Martina tillbaka och vi sprang in igen. Haha.

Vi skulle ha tryckt våra Especially Bob-tröjor också, men Lava vär stängt så det blev inget. Surt. Men sen åkte vi hem iaf, kollade på Magnus Betnér - Inget är heligt på DVD och chillade. Det var asmys, och vi klämde ihop oss i min säng utan att någon dog, att jag pratade i sömnen eller misshandel. En seger, för den lilla mannen!

Sen igår umgicks jag med Philip, vi var på Weekday i stan och sen fikade vi på något ställe. Det var jättemysigt och vi hade kul, det kändes som back in the good old days.

Nu är ju jag tyvärr lite halvsjuk, jag tror att jag har feber och lite lätt ont i halsen, men vafan, det går. Robin kom hem idag, och nu är han på väg hit. Yay! Nu ska jag dricka te och fixa mitt rum så att det inte ser ut som ett sjöslag här inne. So long, suckers!


Dagens citat:
Martina: "Hon ser ut som baksidan av en ful människas röv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0