Hyper-Nea attackerar!

Hej vänner! Klockan är sisådär en halv två på natten och jag är stört hypad alltså. Jag har precis typ skrivit klart mitt geografiarbete, dock misstänker jag att jag måste få lite korrekturläsning från mor min och justera ett par grejer, men det mesta är klart. YAY!

Men nu när jag är klar så är jag fortfarande så full med energi att jag inte vet vad jag ska göra! Jag har redan bytt lakan, slängt tvätten i tvättkorgen och organiserat mitt skrivbord, mina skrivbordslådor och mitt soffbord, vilka är de tre platser där jag slänger alla mina grejer när jag inte orkar lägga dem där de ska vara.

Så nu sitter jag här och bokstavligen hoppar upp och ner på stolen av rastlöshet. Det är jävligt irriterande. Men iaf, jag kan berätta lite om vad jag har gjort på sistone. I lördags spenderade jag min kväll med mina två pojkvänner: Ben och Jerry. Det var awesome. Mamsen och jag var nämligen på Myrorna och spenderade pappas pengar på skräp. Jag köpte sex böcker och en film. Filmen var The Crow, och den är så - jävla - AWESOME!

Sen på söndagen så satt jag och Serben på msn och ojade oss över geografin. Vid femsnåret träffade jag min goda vän Tuva på Pierrot och fikade psykadeliskt i ett par timmar, det var awesome, såklart. Hon ska också hänka till P&L :)

Igår så hade vi resursdag, vilket innebär att lärarna hittar på något som vi måste göra men som innebär lite eller inget jobb för dom. I det här fallet så var det typ tipsrunda i Hapaparken. Kul, tänkte jag, och ville dö. Men men, jag har fan spenderat varenda jävla elevdag med Ekensberg och Råsunda där, jag hittar fan grejer. Det tog 45 minuter, sen var vi klara. Woho! Då åkte jag och Serben till Stadsbiblioteket och lånade böcker till geografin. Där stötte jag på Patrik, det var najs! :)

Idag har jag gått i skolan. Jag och Serben var i stan lite grann och kollade runt, sen åkte vi tillbaka. Vi hade svenska och sen matte. På matten tappade jag återigen hoppet om ett G i matte B, när jag insåg att jag har glömt i princip allt sen senast. Fucking shit. Men Svenne med sin glasklara logik rådde naturligtvis bot på det.

Sen åkte jag buss till Synsam i Sundbyberg för att lämna in mina glasögon för att byta glas. Åkte sen hem, åt lite grann, och sen kom farsan och vi åkte iväg för att fixa ett nytt pass till mig. Men det visade sig att man var tvungen att ha båda föräldrarnas underskrift på pappret, så vi åkte hem igen. Trist.

Farsan och jag köpte lite mat på Maxi och sen åkte vi hem där jag lagade mat i rödaste rappet, för att sen skynda iväg till pilatesen. Det var najs med lite träning, jag tror verkligen att jag börjar lära mig rörelserna på allvar nu. Synd bara att inte systra min var där, men men.

Sen var det hemåt, äta och titta i Laredoute-katalogen med mor för att beställa saker. Sen tittade jag på House, och sen satte jag mig här och jobbade. Och nu sitter jag här och lyssnar på Lenny Kravitz. Awesome.

Dagens Citat:
Denise: "Martina, jag tror att du måste berätta för din pojkvän att han inte är svart."

(Amanda har alltid bra förklaringar på hur hon känner sig)
Serben: "Jag känner mig som en slak penis."

Serben: "Ugh, jag känner mig som en nerdrogad panda."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0