Everything is going my way.

Hej älsklingar, jag är glad. Det mesta är bra i mitt liv just nu, jag har inte ens något att klaga på. Under den gångna veckan har många saker hänt. Dels har jag varit ute på dejt med Robin, han som jag träffade i lördags och i vars knä jag huserade, fyra gånger. Under en av dessa satte jag eld på mitt eget hår. Ja, jag menar allvar. Han gick på toa och jag la ner huvudet på bordet bredvid ljuset och wooosch! Fire. Som tur är så släckte jag det på en gång och det märks inte ens. Men ändå.

Han har också mött min mor. Stort. Nu åker han ju tyvärr iväg till Italien tills på onsdag, och det suger ju. Men men, det funkar. Han är gullig och gör mig glad. Och fatta att han BJÖD mig på fika tre gånger! Det har aldrig hänt mig förut. Jag blev helt sjukt förvånad. Och så kysser han som en gud. Och han har skägg.

Sen har jag varit på jobbintervju idag, på Cykelringen. Det gick ganska bra tycker jag, chefen var trevlig och det kändes bra. Tyvärr måste jag vänta i två veckor på om jag får det eller inte, men vafan, det fixar sig.

Sen har jag fått tillbaka nånting som är mig väldigt kärt och som jag blev av med för en tid sen. Min bror. Min Philip. Han kom tillbaka till mig. Jag grät, för jag blev så glad. Herregud vad glad jag är. Jag vill dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0