Yyyl.

Usch. Allt känns dåligt idag. Det är en såndär dag när allt känns fel från den sekund du vaknar tills du somnar. Jag drömde, som vanligt, hemska mardrömmar. Jag drömde att jag var sinnessjuk, att det var massvis med saker som bara jag kunde se som attackerade mig, och att ingen förstod vad jag menade. Jag grät som ett barn genom hela drömmen och bönade occh bad på mina bara knän om att få bli tvångsintagen på mentalsjukhus, bara för att få vara ifred. Det var obehagligt.

Sen har jag jättemycket PMS också, och det gör ju inte direkt saken bättre. Bara uschligare. Allting känns urkasst. Jag har inget att se fram emot just nu. Inget att göra, ingen att träffa, ingen att krama. Och ingen choklad har jag heller. Fy bubblan.

Nåja. Jag får väl titta på film eller något, i brist på annat. Finns inte mycket annat att göra när allting helt plötsligt känns så... meningslöst.

Citat:
Robin: "ÅH, jag åt  världens äckligaste sallad idag. Den var precis som du: liten och äcklig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0