Ugh!

Herregud vad trött jag är. Det är så skumt. Jag har ändå sovit mer än åtta timmar inatt, ändå är jag så trött att jag skulle kunna trilla av stolen. Min trötthet åsido, det känns helt ok att gå i skolan igen. Dock suger det att många bra lärare har slutat, t: ex Yannick (YYYYYL!!). Det suger. Och jag får inget terminskort, eftersom jag inte har idrott i Bromma längre så tycker Solna Stad att jag får gå sex kilometer till skolan varje dag istället. Schysst.

Jaja. Har iaf en hel del trevliga kurser osv, t: ex psykologi som är kickass. Kreativt skrivande är också rätt trevligt. Tyska är mindre kul. Ny lärare, ingen mera Barbara. ÅH NEJ vad ledsen jag blir. Snyft, snyft. Såg henne på jobbet igår, det var väldigt obekvämt, precis som allting annat som har med henne att göra.

Projektarbetet är jobbigt också, jag och min grupp har inga idéer. Någon som har några får hemskt gärna dela med sig, vi är desperata.

Jag ska snart sova. Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska till läkaren, och sen har jag psykologi, och sen ska jag leka med serben i några timmar tills läkarbesök nummer två. Sen ska jag hem och sen kommer Robin över, så jag antar att jag borde göra det någorlunda snyggt härinne. Just nu ser det ut som... ja, fan.

En annan grej som var jättegullig och som gjorde mig glad var att igår skulle serben och jag åka iväg och kolla på ett par skor på lunchen, och när vi är på väg mot t-banan så hör jag någon som ropar "hej Linnea!", så jag ser mig om och där ser jag en av mina favvolärare, Svenne som vinkar frenetiskt och ler. Då blev jag glad. Svenne är alltid så trevlig!

För övrigt är nog Torbjörn min favvis. Han är kickass, och jag har honom typ fem lektioner av tolv varje vecka. Tjoho!


Dagens citat:
Torbjörn: "Jamen jag ser ju på mina dokusåpor jag också, så istället för att vara lite småfet som en lärare i min ålder borde vara så vill ju jag se ut som Zlatan jag också! Funderar till och med på att operera näsan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0