When the moon is in the seventh house...

Jag har ett jobb ^^ Jag ska extraknäcka på Skolverket, ska typ sitta och fixa grejer i Excel. Det är bara extrajobb, men det är inte fy skam! Jag fick det via en kompis till min mamma. Fick ett sms imorse av min mor där det stod att en kvinna skulle höra av sig till mig om extraknäck, och att min mor skulle smsa mitt nummer till henne. Typ hela dagen gick utan att jag fick något samtal, så jag fick då såklart smärre panik! Men sen ringde mor och sa att dom hade försökt få tag på mig men att det inte hade gått att nå mig, vilket är cp eftersom jag hade mobilen på mig hela tiden... men vafan. Så jag fick numret till henne, och sen efetr typ tusen år så svarade hon och jag fick ett jobb! Jag är typ asglad :)

För övrigt är det Robins födelsedag idag! Han fick en vattenkokare, haha. Jag ringde honom imorse för att säga grattis, och han var typ skitglad över sin vattenkokare. Min reaktion var  ungefär "en vattenkokare? Jamen det är ju bra, nu kan du ju koka vatten i ditt rum!" haha. Men men, det är ju najs!

Jag har också köpt en asgullig klänning idag för 80 spänn på H&M. Då blev jag glad, för jag trodde att den skulle kosta mer. Men icke sa nicke :) Chillade i stan med Amanda och Therese efter vår "resursdag", som bestod i att alla tvåor som var dumma nog att komma dit fick sitta i aulan och kolla på Elizabeth, the golden age som iofs var helt ok. Jobbigt bara att jag hade någons huvud i mitt synfält under hela filmen.

Jag är glad, trots att jag inte brode vara det. Jag har helt oresonliga lovkänslor som vägrar tyglas. Jag går bara runt och sjunger på soundtracket till Hair och myser typ, fast jag borde plugga till matteprovet imorgon och ledarskapen på torsdag. Men jaja.

Jag trivs skitbra i mitt rum förresten, det är alldeles klart nu. Jag har fyra speglar i mitt rum, haha. En skitstor som är 170 cm hög och 70 cm bred i guldram, en lång smal som sitter på bokhyllan, och två små på väggen. Jean-Pierre är uppe också, han trivs skitbra på väggen. Det ser jävligt liksom hemtrevligt ut här inne nu. Fast två av mina tre lampor har pajade glödlampor, och jag orkar inte fixa nya. Lat! Kanske lägger upp lite fina bilder sen så får ni se hur det ser ut :)

Nejmen nu ska jag göra ett ryck och gå och lägga mig med ledarskapsboken som sällskap. Jag lär alltså somna rätt snart. Peace.

Kommentarer
Postat av: andrea

DIN MUPP! UPPDATERA!

2008-04-25 @ 12:09:59
URL: http://twistedlullaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0