Segt

Hej alla vänner. Detta är en ytterst seg dag, ty min första lektion börjar 15.40. Det är jävligt av. Hela den här dagen känns så omåttligt tråkig och onödig. Och sen har vi inga lektioner imorgon heller, utan vi har sånadäringa utvecklingssamtal. Mitt är 16.30. Men jag ska i alla fall träffa Malin och vi ska fika och småprata. Det blir mysigt.
Sen på onsdag så fyller jag ju år, och då blir det familjedag för hela slanten. Dvs, vi äter middag ihop och har dessert (det händer inte ofta) och ger Linnea presenter. Philip ska ju vara med också, det är schtek.
Plus att Grey's anatomy börjar då också, så det ska jag titta på.
Annars har jag inga planer denna vecka, förutom kanske i helgen då Martina (som fyllde år förra veckan) ska ha ett smärre partaj för de närmsta, vet ej vilken dag dock men det lär ju visa sig.
Nejmen på det stora hela så känns det som en otroligt onödig vecka på något sätt. Och igår var en relativt kass dag, mest för att jag nästan hela dagen hade en jordens-undergång-känsla. Det kändes verkligen som om någonting hemskt skulle hända. Det var obehagligt. Sen kom pågen min hit ett litet tag, han stannade inte så länge för han skulle tvätta. Men det var mysigt i alla fall.
Jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra nu. Ska gå om typ 45 minuter, men jag måste göra nånting medan jag väntar på att det är dags att gå. Jag har redan tittat på Animalplanet, tittat på Buffy, suttit ett bra tag vid datorn och druckit varm choklad. Jag borde plugga tyska för jag har ju förhör, men riktigt så tråkigt har jag nog inte.
Jag fick ett kort av mormor, morfar och Håkan nyss där dom önskade mig grattis på födelsedagen i förtid.
Underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Piggy

I feel like one in the family!
Jag måste ju få se greys med dig också! :'D <3

2007-09-17 @ 14:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0