Ne le dis pas personne

Fuck vad trött jag är. För trött. Jag borde sova, men det innebär att jag måste resa mig upp, stänga av datorn, klä av mig och lägga mig i sängen, vilket är alldeles för ansträngande. Min ork sträcker sig ungefär till att ramla av stolen och sen kanske försöka tillkalla hjälp med hjälp av morsekod, alltså att ligga och knacka i golvet. Det kan ge er en ganska exakt bild av hur trött jag är.
Detta har varit en allmänt dålig vecka i grund och botten, med få trevliga saker.
För det första så har jag PMS, vilket gör allting hundraåttionio gånger värre än dom redan är.
För det andra så har jag konstiga utslag/eksem på båda kinderna. Dom syns inte jättemycket, men dom kliar och gör så att jag känner mig fulare än jag är, och så bidrar ju PMSet med den lilla bonusen att jag känner mig som en strandad val.
För det tredje så har jag idrottsdag imorgon. Friidrott. Det säger allt. Men för er som inte vet: jag hatar friidrott bortom mänsklig uppfattning. Jag hoppar till exempel inte höjdhopp. Senast jag gjorde det så knäckte jag pinnen. Det var i slutet av sjuan. Fyra år har jag undvikit det, och ta mig fan om jag tänker börja med den skiten igen!
För det fjärde så har jag haft en dispyt med en person denna vecka. Inte kul. Och detta innan frukost. Inte rekommenderat.
För det femte så sov jag på två lektioner idag. Och det roliga är ju att jag hade bara två lektioner idag. Suck. Bra betyg, jorå.
Jaja. Nejmen det har inte bara varit piss. Idag var jag på bio med franskagruppen, jag och Malin hade askul. Filmen hette "Ne le dit pas personne" , och var trés bien som grodfolket skulle säga. Höjdpunkten var förstås att umgås med Malin. Älskar den flickan. <3
Sen ser jag fram emot, dels att ha film kombinerad pipakväll hemma hos mig på fredag med packet, det är ju alltid kul. Sen har ju Carro sin födelsedagsfest på lördag, det ska också bli askul för då ska jag få träffa hennes andra kompisar också. Då ska jag ha på mig min fina lila glittriga klänning som är urringad ner till frukosten och som man knappt kan sitta i, för den har jag knappt använt. Den samt mina höga svarta skor med glitter på. Fett bra.
Nu ska jag i alla fall sova, tänkte jag, om jag lyckas uppbringa tillräckligt mycket ork för att flytta min valkropp till sängen.
Au revoir, mes amis! <3

image5
Malin, min lilla bullf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0