Kuschelwetter!

Idag är det, som tyskarna säger, kuschelwetter. Dvs mysväder. Jag var ute i mysvädret tio minuter kanske, och såg ut som en dränkt katt efteråt. Mycket attraktivt.
Skum dag idag. Har inte stressat alls, fastän jag tycker att jag borde ha gjort det. Men jag har fått allt gjort, konstigt nog. Det är verkligen konstigt. Jag vaknade strax efter tio och var pigg som en lärka. Jag dammsög hela lägenheten, städade mitt rum, bytte handdukar i badrummen, fixade nya stearinljus till alla ljus i hela lägenheten, bäddade min säng, handlade choklad och strössel, lämnade tillbaka mitt H&M-paket, gjorde sallad och salladsdressing, bakade muffins, fixade kameran, duschade, sminkade mig, fixade köttet och potatisen, la fram snacks, la fram frukt, dukade och allt. Och jag har ändå en timme och 45 minuter tills dom kommer hit. Jag känner mig i det närmsta uttråkad, alltså. Segt.
Nej, nu ska jag ta och se på tv och försöka slå ihjäl lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0