Köttbullar.

Igårkväll var väldigt trevlig. Vi, flickorna och jag, åt en underbar middag (lagad av mig, så jag är inte lika kass på att laga mat som jag trodde!), spelade twister, lekte fotleken, dansade psykadeliskt och hade allmänt kul. Det var ytterst trevligt. Jag fick presenter :) Fick två par trosor, ett litet kitt med nagelfilar och nagelknipsare, en bok som heter Varför män bara kan göra en sak i taget och varför kvinnor aldrig slutar prata, örhängen, en necessär med en massa små badgrejer i, samt ett paket köttbullar. Köttbullarna är ett internskämt mellan mig och Carro, då vi en gång hade en diskussion om hur mycket vi hatar när folk säger "överraska mig!" när man frågar vad det vill ha födelsedagspresent, och då ska Carro "Överraska dig? Jag ska ge dig ett jävla paket mammas köttbullar, då blir du nog överraskad!". Därav köttbullarna. Hihi.

Nathalie och Therese sov över här sen, och åkte hem nån gång vid halv elva. Jag hade, som vanligt, pratat i sömnen, och sagt "Åh vad MYYYYSIGT!" och sen sagt något om mina trosor. Suck. Jag borde sova med munkavle.
Nu sitter jag här och softar och chillar, överväger att gå in på min syrras rum och spela xbox (hon är ju ändå inte här, lika bra att passa på liksom). Men jag vet inte om jag orkar. Det är så jävla kallt här! Mina fingrar är som istappar. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0