I brist på koncentration

Hej små vänner! Om ni undrar varför jag har varit frånvarande en så lång tid (okej tredagar, men vafan) så är det för att modemet hemma hos mig har kapsejsat och begått harakiri. Så jag har inget internet, och det suger ju hästkuk. Men ja. Nu sitter jag i skolan och skriver, som en annan liten tönt. Men skitsamma, nöden har ingen lag.

I vilket fall som helst. I onsdags genomlevde jag mötet med Alex föräldrar. Eller hans mamma med make och hans barn, som alla var trevliga. Innan vi träffades så sprang jag runt på stan med Martina i antåg, och då inträffade en extrem kris. Jag - blev - SVETTIG! KRIIIIIS! Så vi sprang iväg och så köpte jag en asfin tröja, men jag var ju fortfarande svettig! Så om jag bytte tröja så skulle jag ju svetta ner den också, så vi sprang iväg till Ica och köpte våtservetter och en deo, varpå vi stolpade iväg till McDonald's för att kapa en toa. MEN! Där var det fullt med japaner, och bara EN toa. Femton japaner, jag och en jävla toa. Jag fick typ... extrema ryck. Så vi sprang iväg till sergel och jag vaskade av mig och fixade i ordning mig.

Martina drog hem, och jag åkte till Alex. Vi lagade mat i typ hundra år, och sen kom hans syskon och hans föräldrar. Vi hade en ytterst trevlig middag, och sen efteråt så pussades vi i tjugo minuter tills min far kom och hämtade mig. Hihi.

Igår så gjorde jag typ inget. Jag fick en ny kompis när vi satt och väntade på att tvisten om datasalen skulle lösa sig, Veronica heter hon. Vi åkte samma buss tillsammans. Trevlig tjej. Sen gjorde jag inget, jag typ stressade runt, pratade med Carro i telefon och så tog jag ett bad. Det var mysigt.

Idag så är det pipa med folket, och sen ska Alex sova hos mig. Mwaah. :)
Det är mitt geburtstagsfirande. På lördag ska jag ha tjejmiddag med hoesen, det ska bli SCHTEKIGT SOM FAN!


Tjerleek, folket.

Citat:
Jag: "Men du tar ju allt positivt."
Carro: "Jamen typ. Om du kallar mig för fitta, då är ju det liksom ett tecken på att du tycker att jag är väldigt kvinnlig!"
Jag: "Det har du fan rätt i."

Amanda: "Jamen jag tar det positivt om någon kallar mig hora liksom, det betyder ju att dom ser mig som en seriös yrkeskvinna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0