Hotell Dumheten?

Fy fan vilken fittig dag jag har haft. Fast egentligen inte. Men nu känns det jävligt mycket så. Jävla, satans, äckliga, infekterade helvete. Ursäkta, jag har pms och är väldigt otrevlig just idag. Jag tror att jag har gjort så att en av mina lärare hatar mig nu, genom att ifrågasätta för mycket. Det var på ledarskapen, och jag gillar det ämnet, det är intressant. Men just nu håller vi på med nånting som är så meningslöst att jag får lust att banka huvudet i bordet exakt tre gånger, sen skära av det och kasta det på läraren för att sedan sätta eld på mig själv och kasta mig ut genom fönstret. Så kul är det. Vi håller på att lära oss att ge och ta feedback. Vilket är en fin tanke i sig, men i praktiken så funkar det inte. Jag kan ge och ta feedback. Och våran lärare gör mig så sur, eftersom han liksom antar att alla kan ta och ge feedback, men tyvärr är jorden full med kompletta idioter som borde skjutas för mänsklighetens bästa, och dom idioterna skiter fullständigt i hur man formulerar sig, dom lackar ur ändå.

I alla fall. Eftersom jag hade pms och ville ta ut det på någon, så bestämde jag mig för att nu jävlar ska jag ifrågasätta ALLT som ett jävla as. Det jobbiga för läraren var ju då att... jag är en jävel på att formulera mig, samt att jag hade asbara argument. Och nu hatar han mig, för att jag ställer en massa frågor som han inte kan svara på, och ifrågasätter allt. Jag hade roligt. Jag gillar att diskutera! Det är roligt, och jag är bra på det, om det är något som jag kan en del om! Och hantera människor, det kan jag. Men fy helvete vad han hatar mig nu. Han gav mig en blick som tydligt sa "håll käften ungjävel" åtskilliga gånger. Det kanske inte är så bra ändå, men ja. Gjort är gjort, och jag ångrar mig fan inte. Man måste ju få ifrågasätta!

Sen hade vi geografi, då sov jag. Det var tråkigt, och det var Lars. I rest my case. Sen svenska, sista lektionen. Jag passade på att sitta i datasalen och leka istället för att jobba. Vem orkar jobba på Joyday liksom? Efter detta så begav jag mig hem och städade i köket och på mitt rum för att förhindra ett utbrott från min mors sida. Sen ringde mor, varpå vi begav oss till Ica Maxi för att storhandla. Jag var tvungen att följa med eftersom jag skulle handla mat och grejer till tjejmiddagen. Vi handlade i tusen år, och sen drog vi hem. Jag packade upp allting, och mamma lagade mat i pauserna på Stargate. Jag duschade av mig, rakade benen och gjorde mig fin. Sen åt vi, ugnspannkaka, mums! 

Efter det så packade jag ihop allt mitt skräp och sprang iväg för att möta resten av packet. Det var mysigt. Sen ringde Alex och sa att han inte kunde komma, det sög, men som sagt, sånt händer. Sen gick jag och Andrea och mötte Carro, varpå vi gick till Ica Maxi för att inhandla Brämhults juice som Andrea ville ha, men det visade sig vara fruktlöst då den smak hon ville ha inte fanns. Vi mötte upp Saffe vid tunnelbanan, begav oss tillbaka till krykan och softade och chillade ett bra tag, tills jag slutligen gav upp inför kylan och den elaka magsmärta som plågat mig hela kvällen, och gick hem. Nu sitter jag är, och ska snart sova. Imorgon blir det roligt, men stressigt. Jag måste skriva en att göra-lista. Typ snart. Fast inte nu. Imorgon. Sova nu.

G'natt bitches.

Citat:
Jag: (efter att Jeanine och Marina sagt något idiotiskt) "Hallå, detta är Hotell Dumheten?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0