Helg of the Eternal Dragonflame

Damn vilken helg jag har haft. Jag har gjort massa saker.
Fredagen var trevlig. I skolan var det som vanligt segt som sirap, fast inte lika gott. Jag utnämnde det till den internationella Mobba-Martina-dagen. Så jag terroriserade henne i princip hela tiden. Det var askul. Jag skrev PENIS på hennes axel, muahahahhahaha! Fast hon hämnades gruvligt sen, men jag kommer till det.
I alla fall. Jag drog hem och flaxade runt i mitt hem, var glad och nervös för Basses födelsedagsfest. Jag åt ingen middag, men jag gav Carro lite paj. Jag bakade kladdkaka, och sen skjutsade pappa oss till Stocksund. Episkt.
Vi flängde runt lite, dansade lite, fixade med pipan och kollade på Beavis & Butthead. Fett skoj. Oscar var där också, det var kul, honom ser man ju inte ofta. Jävlar alltså vad långt hår den killen har!
Sen kom drickat fram, massa öl och cider. Och så kladdkaka! Jag bakade en och Andrea en, min vad populärast och tog slut på en fjärdedels sekund. Vi hade grön grädde till, fett skoj. Det stod "Grattis Basse!" med vit glasyr på Andreas kaka, och det första Basse sa när han såg den var "VEM har satsat  på min kaka?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH det såg verkligen ut som det!
Vi, Carro, Marina, Andrea och jag (samt Alle som kollade på) lekte bodyshots och slickade grädde från varandra. Porrigt.
Vi fixade pipan och började röka, och dricka som svin. Jag blev ganska paekkhert, som vi säger i mer civiliserade kretsar. Med andra ord; jag var full som ett svin. Men jag sluddrar inte när jag är påverkad, och jag kan tänka som vanligt och använder fortfarande lika komplicerade ord, men kroppen lyder inte. Jag ramlade typ fram, och jag tror att jag trillade av toaletten fyra gånger. Och det var lika kul varenda gång.
Dock har jag nu en massa blåmärken och smårsår som jag inte har en aning om när jag fått dom. Och jag fick fetaste stickan i foten, som jag fick ut för typ tre timmar sen. Det sög.
Sen blev det lite för mycket dricka för mig.
Och just då satt jag inne på toan och grät tillsammans med Jeanine och Marina, som både var underbara och tog hand om mig. Jag skämdes, jag vill inte vara hon som grinar varenda fest! Så nästa gång, om det nu blir en sån, för det var inte en sån jävla hit att vara påverkad kan jag tala om, så ska jag inte gråta har jag bestämt. För det suger.
Nejmen åter till ämnet. Sebastian somnade i soffan nån gång vid två, då ritade vi på honom. Jag skrev "SATS" i pannan på honom. Fan vad det var kul alltså.
Sen satt jag och tittade på Chrille och Carro när dom förde en msnkonversation på Carros ben. Jag stötte på Oscar, och vi traskade upp en våning och satte oss på balkongen och rökte pipa. Det var jävligt soft. Vid fyra nån gång skulle vi sova, jag fick låna en t-shirt och kalsonger av Chrille, och dom sov jag i. Jag och Carro skulle sova i vad jag döpte till Satssoffan, men jag pallade inte sova där. Jag kunde inte sova. Vid det laget var jag i princip nykter. Jag pratade i telefon med Adam tills typ halv fem. Jag hade fetångest, men som den underbara människa han är så gjorde han så att jag kände mig mycket bättre.
Sen skulle jag sova igen, och eftersom jag inte ville sova i satssoffan så gick jag och hämtade min filt och gick och la mig i samma rum som Sebastian, i soffan mittemot honom. Den var inte skön. Jag blev väckt av att Patrik stod och kollade på mig, och jag tror till och med att han petade på mig, och då ryckte jag till som in i helvete. Så fort folk böjer sig över mig när jag sover så vaknar jag, eftersom jag är så van att min syster böjer sig över mig och tar kort på mig när jag sover, och det hatar jag.
Dom spelade Guitarhero, och jag slumrade lite. Sen gick jag upp och duschade, och tamejfan, jag var grön på magen av grädden. Mysigt värre. Sen städade vi, och drog hemåt. Jag åkte med Carro till pendeltåget i Sumpan, och sen drog jag hem till mig och bytte kläder. Sen mötte jag Jeanine och Marina för bakislunch på Donken, fast jag var inte bakis, jag var bara jävligt trött och hade typ vätskebrist.
Sen åkte jag till Viksjö för att träffa Denise och Martina. Vi hängde ett tag hemma hos Martina, sen drog vi till något fält och mötte Malin och Carro. Det var Viksjödagen, som typ innebär att det är nöjesfält och grejer. Relativt kul. Martina stod vid en av attraktionerna som hette "Shooting" med sin fotbollsklubb. Det var ett plank med fem hål i, som alla hade olika poäng. Sen skulle man skjuta i hålen, och beroende på hur mycket poäng man fick så vann man något. Vi tittade på ett tag, sen gled vi runt lite. Och jag red på en elektrisk tjur! Det var askul! Fast jag ramlade av efter 21 sekunder, för tjuren var för hal. Det hade varit lättare om jag hade haft kjol eller shorts, för då hade jag kunnat typ... klibba fast vi den. Men det var kul i alla fall! Helena var där också, Malins kompis som precis har börjat på SFG. Hon hade färgat sitt hår illrött, det var skitfint! Apropå det så måste jag få bilderna av henne.
I alla fall. Malin stötte på en fd kompis, och pratade lite med henne. Vi räddade henne, och skuttade iväg till Ica för att handla mat. Helena och Carro drog hem. Malin, Denise och jag köpte wokgrönsaker och kyckling till middag, samt glass, chokladsås och nån sorts strösselliknande chokladkulor. Asgott.
Vi drog och hämtade Martina, gick hem till henne och lagade mat. Det var supergott! Vi pratade ett bra tag, om allt möjligt. Sen drog Martina och Denise fram en dvd som dom hade köpt, med Carmen Electra som lär en att utföra en lapdance. Det var askul! Fast ganska svårt. Men jag ska fan låna den och lära mig att lapdansa på riktigt. Snacka om merit.
Sen blev det allmänt chillande och softande. Vi kollade runt lite på internet också. Sen följde vi Malin hem. Det blåste ute och var en såndär klassisk skräckfilmskväll, mörkt och blåsigt. Muahahaha. Martina och jag gick runt och sjöng "Mobbaren". Episkt.
Sen drog vi hem till Martina igen, engagerade oss i lite mer allmänt chillande och softande, och sen bäddade vi och gick och la oss. Jag somnade nästan direkt, eftersom jag sovit så lite natten innan. Men jag vaknade med ett ryck bara en liten stund senare av att jag känner något som skrapar mot min tinning. Och över mig står Martina lutad med en penna i högsta hugg och ett "Men du skulle ju inte VAKNA!". Hon hade skrivit "peni" i min panna, längre än så kom hon inte. Det var hämnden för att jag skrev penis på henne. Jag gick och tvättade bort det, och sen däckade jag. Just då var jag så trött så att jag inte ens insåg hur jävla kul det var, men sen på morgonen så skrattade jag gott.
Jag vaknade av att Martina och Denise satt och pratade, samt tittade på sport på tv. Jag slumrade ett tag till, sen gick vi upp och åt frukost. Sen åt vi glass, och sen kollade vi på lite Monty Python. Det var kul. Sen åkte jag hem till hemmets lugna vrå. Jag chillade ett tag, var på msn och gjorde inget. Nu ska jag dammsuga.
Ha det så bra mina små älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0